Гарантія та сервісне обслуговування
Чи можна повернути товар якщо він мені не підійшов?
Відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів», якщо придбаний у нас товар, по тій або іншій причині, не знадобився покупцеві, не був ним затребуваний, не підійшов та ін., - його можна повернути і отримати назад повну його вартість.
Для цього потрібно звернутися в пункт самовивозу нашого інтернет-магазину, який знаходиться за адресою: м. Київ, просп. Валерія Лобановського 63, и получить полную его стоимость.
Якщо Ви перебуваєте в іншому місті, то не затребуваний Вами товар можна передати нам через службу доставки «Нова пошта» також в 14-ти денний термін, але з урахуванням терміну доставки кур'єрською службою. Витрати з доставки такого товару до нас кур'єрською службою покладаються на покупця. Для повернення товару необхідно пред'явити чек, і сам товар. На ньому не повинно бути слідів використання, не порушена заводська упаковка, товар не повинен мати жодних ушкоджень і подряпин, що могло б вплинути на його товарні характеристики.
Повернення грошей клієнту проводиться негайно з каси пункту самовивозу або перерахуванням відповідної суми на банківську карту клієнта. У разі неможливості зарахування грошей на карту клієнта і / або відсутності потрібної суми грошей в касі пункту самовивозу інтернет-магазину, гроші клієнту повинні бути передані в 7-ми денний термін з моменту звернення.
Гарантійні зобов'язання
Гарантійні зобов'язання щодо товарів, на які поширюється довгострокова гарантія, такі як акумуляторні батареї та ін. Виконуються або за місцезнаходженням пункту сервісного обслуговування (якщо такий зазначений у гарантійному талоні), або за місцезнаходженням пункту самовивозу нашого інтернет-магазину, який знаходиться за адресою: м. Київ, просп. Валерія Лобановського 63.